PROVLÄS!


Kommentarer
Postat av: Kristina Haag Larsen

Hej Ingela!! Jag har för många år sedan sett din musikal Sopan i Rättvik med elever. Sedan dess har jag varje sommar spelat sopanmusikalen med mina elever 6-7 åringar. Du hette Ingela Eliasson då. Ämnet är lika aktuellt idag som då. Vi har haft så roligt, musiken och låtarna är underbara. Tänkte skicka några bilder till dig men vet ej din mailadress.köpte kasettbandet och har lyckats lägga in musiken på en cd. Skrev till dig då men ni hade inte gjort någon cd så jag fick göra det. Tack för en härlig musikal!! Som jag framfört med elever i 25 år. Har alltid nämt dig som upphovskvinna gällande text och musik. Kram Kristina Haag Larsen. [email protected]

2020-07-02 @ 09:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0